Vážení zákazníci a obchodní partneři,
dle nařízení vlády ČR jsme v zájmu ochrany Vašeho i našeho zdraví přijali opatření, mezi která patří omezení přímého fyzického kontaktu.
Naši zaměstnanci Vám budou nadále nápomocni na telefonu a e-mailu.
Servisní technici budou zákazníkům plně k dispozici, primárním postupem řešení problémů s kotli bude skrze telefon nebo internetové připojení ke kotli, v případě akutních závad servisní technik dojede ke kotli osobně. Běžné roční prohlídky jsou prozatím odsunuty.
Je možné navštívit osobně naše sídlo v Praze i pobočku ve Valašském Meziříčí, avšak zdvořile žádáme o telefonické avízo. Osobní návštěvy v kanceláři žádáme o nošení roušky v přítomnosti zaměstnanců.
S omezením osobního kontaktu na nejnižší možnou míru doporučujeme řešit komunikaci e-mailem či telefonicky. Tyto údaje jsou uvedeny na našem webu dole v záložce Kontakty.
Děkujeme za pochopení.
Lukáš Sovák.